کارزار اضطراری برای آزادی زندانیان سیاسی (آی ای سی) میگوید: باید آزادی زندانیان سیاسی ایران را تبدیل به یک موضوع مهم اجتماعی در ایالات متحده کرد!

به اشتراک گذاشتن
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

فراخوان تظاهرات در مقابل سازمان ملل در روز ۲۱ سپتامبر ۲۰۲۲

همان طور که کاوه میلانی سخنگوی «قفس را بسوزان» Burn the Cageگفت، مبارزه برای آزادی زندانیان سیاسی فقط می تواند با  تکیه بر مردم جهان پیش برده شود. و همان طور که فراخوان کارزار اضطراری نوشته است: حکومت های ایالات متحده و ایران طبق منافع خودشان عمل می کنند. و در این لحظه، ما مردمی که در ایالات متحده و ایران هستیم، همراه با مردم جهان باید متحد شویم و از زندانیان سیاسی ایران دفاع کنیم. در ایالات متحده، ما دارای مسئولیت خاص هستیم که اتحاد وسیعی را علیه سرکوب جمهوری اسلامی ایران به وجود آوریم و فعالانه با هر حرکت جنگی توسط حکومت ایالات متحده آمریکا علیه ایران، که موجب رنج های بیشتر برای مردم ایران خواهد شد، مقابله کنیم. ما در مقابل جمهوری اسلامی این خواسته را جلو می گذاریم: فورا همه زندانیان سیاسی را آزاد کنید! ما در مقابل ایالات متحده این خواست را جلو می گذاریم: نه به هر گونه تهدید و جنگ علیه ایران؛ تحریم ها را بردارید!

ما از هر کس که در کنار عدالت ایستاده و جهان بهتری را می خواهد دعوت می کنیم که به کارزار اضطراری برای آزادی زندانیان سیاسی ایران بپیوندند و از همه کسانی که فراخوان این کارزار را امضاء کرده اند می خواهیم به اعتراض علیه رئیسی، در مقابل سازمان ملل در نیویورک هنگام برگزاری مجمع عمومی آن بپیوندند. این عمل می تواند سکوتی را که مدیای ایالات متحده آمریکا و «چپ» آمریکا در مورد زندانیان سیاسی ایران تحمیل کرده اند، بشکند و بر اساس جهت گیری صحیحی که فراخوان کارزار اضطراری فراهم کرده است، موضوع آزادی زندانیان سیاسی ایران را تبدیل به یک مساله اجتماعی بزرگ در آمریکا کند.

ما  روز ۲۱ سپتامبر هنگامی که رئیسی در مجمع عمومی سازمان ملل سخنرانی خواهد کرد، کنفرانس های مطبوعاتی برگزار خواهیم کرد و به اعتراضات خواهیم پیوست. در روزهای پیش از آن امیدواریم بحث هایی را با زندانیان سیاسی سابق و انقلابیون ایران داشته باشیم. به سایت کارزار اضطراری رجوع کنید و از اوراق تبلیغی و پوسترهای آن استفاده کنید. این سایت به زبان های فارسی و انگلیسی و اسپانیایی و غیره به روز می شود. 

 ****

مجله میس در پنجاهمین سال انتشارش

«از طرف کارزار اضطراری برای آزادی زندانیان سیاسی ایران به مجله میس به خاطر شمارۀ مخصوص پنجاهمین سال انتشارش تبریک گفته و از این که فراخوان کارزار اضطراری را به شکل تبلیغات در صفحات ۴۰ و ۴۱ آن منتشر کرده اند، قدردانی کنیم. انتشار این فراخوان ابزار سیاسی به موقع و عالی ای است برای پیش برد خستگی ناپذیر و عاجل این مبارزه».

این مجله را هم اکنون از کیوسک های روزنامه فروشی در سراسر آمریکا می توانید بخرید و به فراخوان کمیته اضطراری در صفحه های ۴۰ و ۴۱ رجوع کنید.