ما کردهای انترناسیونالیست

به اشتراک گذاشتن
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

جنگ کثیف دولت بوش علیه مردم عراق را محکوم می کنیم.

اشغال افغانستان توسط ارتش های آمریکا و انگلیس و آلمان و دیگران را محکوم می کنیم.

تجاوز نظامی آمریکا به هر کشوری و تحت هر بهانه ای را محکوم می کنیم.

قدرت گیری بنیادگرایان مسیحی را در آمریکا بسیار خطرناک تلقی می کنیم و آن را شبیه به قدرت گیری هیتلر در آلمان می دانیم.

ما از جنبش های ضد جنگ و ضد گلوبالیزاسیون سرمایه داری در سراسر جهان و در داخل آمریکا حمایت می کنیم و با آنها اعلام همبستگی انترناسیونالیستی می کنیم.

ما کردهای انترناسیونالیست به تاریخ امپریالیسم آمریکا در خاورمیانه آگاهیم و اعلام می کنیم که:

دولت آمریکا بزرگترین منبع حمایت از مرتجع ترین نیروهای سیاسی در خاورمیانه بوده است.

دولت آمریکا، مخوفترین سازمان های امنیتی رژیم های سلطنتی عربستان سعودی، رژیم شاه در ایران، رژیم نظامیان ترکیه را تعلیم داده تا مردم این کشورها و آزادیخواهان آن را سرکوب کنند.

دولت آمریکا، در نیم قرن گذشته دولت فاشیستی اسرائیل را بجان مردم فلسطین انداخته و این ملت را از همه حقوق خود محروم کرده است.

دولت آمریکا و دولتهای اروپائی برای سرکوب انقلاب ایران راه را برای به قدرت رسیدن خمینی و رژیم جمهوری اسلامی ایران باز کردند و  به مدت ۲۵ سال بیدریغ از آن حمایت کردند.

دولت آمریکا، پدر و مادر ارتش فاشیستی ترکیه است که در ۲۰ سال گذشته بطور سیستماتیک روستاهای کردستان ترکیه را با خاک یکسان کرده و مردم کرد را قتل عام و آواره کرده است.

دولت آمریکا در دوران ریاست جمهوری ریگان و پدر بوش به رژیم صدام حسین سلاح های شیمیائی داد تا بر سر مردم کردستان عراق بریزد.

دولت آمریکا در سال ۱۹۷۵ ملامصطفی و مبارزین کردستان عراق را  به رژیم فاشیستی صدام حسین فروخت.

با چنین بیلانی کدام احمقی است که ادعاهای جورج بوش را در مورد “دموکراسی و آزادی” باور کند؟

ما کردهای انترناسیونالیست اعلام می کنیم که بوش دوست مردم کرد و هیچ یک از مردم خاورمیانه نیست.

دعوای دولت بوش با القاعده، با رژیم صدام حسین و با رژیم جمهوری اسلامی ایران دعوای مافیای بزرگ با مافیاهای کوچکتر است. برای ایجاد خاورمیانه ای که متعلق به مردم خاورمیانه باشد مردم خاورمیانه باید همه آنها را بدست خود سرنگون کنند و امپریالیسم آمریکا را از خاورمیانه بیرون کنند.

دولت بوش دوست مردم کرد نیست. ما دوستان خود را در آمریکا داریم.

دولت آمریکا دوستان خود را در میان کردها و ایرانی ها و ترکها و عربها دارد. ما مردم خاورمیانه هم دوستان خود را در آمریکا داریم.

دوستان ما  جوانان ضد امپریالیست آمریکا، کمونیستهای انقلابی و ملت سیاهپوست تحت ستم آمریکا، و همه زنان و مردانی هستند که در مقابل جنگ امپریالیستی غارتگرانه و جنایتکارانه دولت خود گفتند: نه! به نام ما نه!

دوستان ما در میان مردم آمریکا، زنان هستند که دولت جورج بوش می خواهد حق سقط جنین وبسیاری از حقوق دیگرشان را از آنان بگیرد.

دوستان ما مردم بومی سرخپوست آمریکا هستند که بطور سیستماتیک توسط ارتش فاشیست آمریکا نسل کشی شده اند.

دوستان ما کارگران سفید و سیاه و لاتین و چینی و غیره در آمریکا هستند که مانند کارگران کرد و ترک و ایرانی و عرب در چرخ دنده های گلوبالیزاسیون سرمایه داری له می شوند و ذره ذره می میرند.

 دوستان و رفقای عزیز: دوش به دوش یکدیگر به سفر جورج بوش به آلمان اعتراض کنیم و پیام انزجار خود را از جنایتهای امپریالیسم آمریکا به گوش جهانیان برسانیم. اینها در میان مردم جهان تفرقه می اندازند که بر آنان حکومت کنند. ما باید متحدانه علیه قدرتهای امپریالیستی جهان و تمام رژیم های مرتجع مانند رژیم جمهوری اسلامی ایران، جمهوری فاشیستی ترکیه، رژیم مرتجع جدید در عراق، رژیم های مرتجع عرب در خاورمیانه و سراسر جهان مبارزه کنیم و کره زمین را از وجود اینان پاک کنیم و بدست خودمان جهانی بسازیم که واقعا متعلق به مردم جهان باشد.

دیدار در صف مبارزه علیه سفر جورج بوش

زنده باد همبستگی انترناسیونالیستی مردم سراسر جهان

کردهای انترناسیونالیست در آلمان

۱۷ فوریه ۲۰۰۵